M&M-fiets

Na de Koeienfiets I en de Vissenfiets II transformeerde mijn trouwe tweewieler dit jaar in de M&M-fiets III.
 

Hoe kom je daarop? Amerika. Iets met M&M store en M&M’s in veeeeel smaken.

Was dat veel werk? Ja.

Hoe heb je dat gedaan? Beroepsgeheim.

Wie heeft er nu de leukste fiets van Leuven? IKKE.

Tags: , ,

7 Reacties to “M&M-fiets”

  1. magiomi Says:

    Niet alleen de leukste fiets van Leuven, maar de leukste fiets van Amsterdam ook vind ik.

  2. katrien Says:

    djeezes Ilse, superlang moeten wachten op een nieuw blogbericht en nu ineens duizend tegelijk :p

  3. zapnimf Says:

    En als je hem niet tegoei op slot doet : de leukste fiets van iemand anders!

    • zwartnochwit Says:

      Nenee, deze fiets is al eens eerder gepikt maar het lot heeft ons terug samengebracht!… Denk: het lot in combinatie met de politie en een slijpschijf 😉
      Sindsdien heb ik een goed slot!

  4. LJ Says:

    Ik durf de titel ‘leukste fiets van Leuven’ aanvechten aangezien IK zonder twijfel de leukse fiets heb! Maar, toegegeven, je hebt er heel veel werk ingestoken en het is ongelooflijk cool en ongetwijfeld uniek, net als mijn regenboogros 😉

Plaats een reactie